Bezorging
Het merendeel van onze bestellingen worden bezorgd door PostNL in zowel Nederland als België. Hier wordt van afgeweken indien er om logistieke redenen vooraf duidelijk is dat een alternatieve bezorging op dat moment de levertijd versnelt.
Update via mail
Wanneer een zending verpakt is en gereed is voor verzending, ontvangt u per email een status update. Via de orderstatus kunt u dan het pakket gaan volgen en er zal een levertijd indicatie worden gegeven (zoals dag en een tijdvak* waarin de bezorger het pakket zal gaan afleveren).
*Let op , houdt de tijdvak indicatie in de gaten, deze kan veranderen doordat er vertraging is ontstaan onderweg.
Niet-Thuis bericht PostNL
Bent u niet thuis als wij uw pakket bezorgen? Dan laat onze bezorger een bericht voor u achter. Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket de tweede keer wilt laten bezorgen.
U heeft de keuze uit één van de volgende opties:
Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen).
Bij één van de 2.600 PostNL locaties door heel Nederland. U haalt uw zending vanaf 15.00 uur de volgende dag op.
*Uitgezonderd enkele postcodegebieden.
U betaalt gemakkelijk en snel met micro-incasso: koppel eenmalig uw mobiele telefoonnummer aan uw rekeningnummer, en u voldoet het bedrag voortaan met één simpele klik.
Niet-Thuis bij een 2e bezorgpoging
Lukt het niet om uw pakket af te leveren bij de tweede bezorg poging? En heeft u de bezorging van te voren niet gewijzigd? Dan kunt u de zending ophalen bij een Postkantoor bij u in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor u heeft achtergelaten.
U heeft twee weken de tijd om uw pakket op te halen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer u het pakket ophaalt.
Standaard bieden wij uw bezorging als volgt aan:
1e pakketbezorging |
2e pakketbezorging |
Dinsdag |
Woensdag |
Woensdag |
Donderdag |
Donderdag |
Vrijdag |
Vrijdag |
Zaterdag |
Zaterdag |
Maandag |